Friday, November 9, 2007

၈၈ မ်ဳိးဆက္ဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ မေသ

၈၈ မ်ိဳးဆက္ ေျမေအာက္ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ မမီးမီးရဲ႕ သေဘာထားေလးကို ႏွစ္သက္စြာ မွ်ေ၀ေပးတာပါ။
က်မတို႔ တိမ္းေရွာင္ေနရေပမယ့္ က်မတို႔နဲ႕ ဆက္သြယ္ႏုိင္ တဲ့ ေနရာေတြမွာ ေက်ာင္းသားေတြဟာ လူကိုယ္တိုင္၏ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ သူတို႔ရဲ႕ ဆက္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္း ေတြေသာ္ လည္းေကာင္း က်မတို႔ကို သူတို႔ အျမဲတမ္း ဆက္သြယ္ပါတယ္။ သူတို႔ လုပ္မယ့္ဟာ ေတြကိုလည္း က်မတို႔ကို သူတို႔ ေျပာျပပါတယ္။ က်မတို႔က သူတို႔ကို ဦးေဆာင္မႈ မေပးပါဘူး။ သူတို႔ရင္တြင္းက ဆႏၵနဲ႔သူတို႔ဘာသာ သူတို႔ေဖၚထုတ္ေနၾကတာပါ။

က်မတို႔က ၈၈ မ်ဳိးဆက္ေက်ာင္းသားမ်ားဆိုၿပီး ဖြဲ႕ထားတာကိုက က်မတိုခ်ည္းမဟုတ္ဘူး။ ၁၉၈၈ ခုႏွစ္ကေနစၿပီးေတာ့ ယေန႔အထိ က်မတို႔ျမန္မာျပည္ကို အလင္းေရာင္ပြင့္လန္းလာေအာင္လုပ္ႏုိင္တဲ့ မ်ဳိးဆက္သစ္ လူငယ္အားလံုးကို ဆိုလိုပါတယ္။ က်မတို႔အကိုေတြမရွိေတာ့လည္း က်မတို႔ဆက္လုပ္တယ္။ အဲဒီလိုပါပဲ က်မတို႔တိမ္းေရွာင္ေနရေပမယ့္လည္း ၈၈ မ်ဳိးဆက္ဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ ေသမသြားပါဘူး။ ေနရာအႏွံ႔မွာ ရွိပါတယ္။ သူတို႔ဘယ္ေလာက္ ၿဖိဳခြင္းၿဖိဳခြင္း က်မတို႔ ၈၈ ေက်ာင္းသားမ်ဳိးဆက္ဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ ေသမသြားပါဘူး။ အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္မို႔လို႔ အခုလို ေက်ာင္းသားေတြ ထြက္ေပၚလာျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

က်မအေနနဲ႔ကေတာ့ ၁၉၈၈ လိုမ်ဳိး ေသြးထြက္သံယိုျဖစ္မႈေပါ့၊ အဲဒီလိုျဖစ္မႈမ်ဳိးႀကီးကို က်မတို႔ ျမန္မာျပည္သူလူထုေတြ အေနနဲ႔ ေနာက္တႀကိမ္ ထပ္ၿပီးေတာ့ မခံစားေစခ်င္ပါဘူး။

ဒါေပမယ့္ အခုလိုမ်ဳိးသာ အာဏာကိုသုံးၿပီးေတာ့ လိုက္လုပ္ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ၁၉၈၈ ထက္ဆိုးတဲ့ အာဏာရွင္မွန္သမွ် လုံး၀ခ်ဳပ္ၿငိမ္းသြားေစမယ့္ လူထုအုံႂကြမႈႀကီးေတာ့ ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ က်မေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။

မမီးမီး
၈၈ မ်ိဳးဆက္ေက်ာင္းသား အဖြဲ႕

No comments: